dimarts, 19 de novembre del 2013

CALENDARI D'ADVENT

I per fi ja he fet el calendari d'Advent. Després de donar mil voltes sobre el format, vaig trobar una caixa plena de petites capsetes per a decorar. Era tota blanca. La vaig pintar per fora de platejat, i cada capsa de vermell i verd, menys la part frontal que hi vaig posar paper decorat. 
Per a cada dia un número i una petita decoració.
Als laterals hi he enganxat uns brads que són aquells bastons de caramel, tan empalagosos a la realitat i tan monos per decorar. Els vaig treure les peces metàl·liques de darrera i els vaig posar molt glossy per enganxar. 
A la part de dalt, he utilitzat un troquel de Tim Holtz, el de les casetes, i els he posat neu a les teulades amb embossing blanc. Al costat, BON NADAL amb lletres de purpurina blava. 
Ara només em queda ompli-ho, i que els nens no ho destrossin abans de començar! 
Espero que us agradi!



A les casetes els he enganxat paper de cel·lofana groc per simular llum interior.




2 comentaris:

  1. que bonic!!! una pregunta, on puc comprar un calendari d'advent igual per fer-lo jo?
    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Hola Rosa! Aquest concretament el vaig comprar a una botiga on-line que es diu Jugar i Jugar. La seva web és: www.jugarijugar.com.
    A veure si t'animes a fer-lo!
    Gràcies per la visita! Petons!

    ResponElimina