diumenge, 30 de juny del 2013

EL MEU RACONET !!

Per fi!! No sé quant de temps feia que hi anava al darrere, i per fi ja el tinc. El meu "secreter" per escrapejar tranquil·lament. Quin gust tenir-ho tot a mà i no fer viatjets amunt i avall... 




És mono, eh... Ara us poso unes fotos més detallades.
   
 

 Calaixets per pinces, etiquetes, alfabets, tintes, celos,etc...





Cintes, a sota les Distress, el Glossy...



Perles, coses petites,etc...


A sobre els famosos pots de l'Ikea amb les tisores, les washis, llapis, rotuladors,etc...





I a sota, la Big Shot, que és la última adquisició, i les troqueladores.

Ara el que em falta és una mica més de temps, però... això si que no ho puc comprar!!

2 comentaris:

  1. hola, sóc la Maria. saltatn de blog en blog t'he descobert i m'hi quedo!
    no soc ...encara....gran aficionada al scrap....però m'he qeudat meravellada amb aquest secreter que tens!!! es preciós! i tot ben ordenadet!!!! que maco!!!!!
    Felicitats per les cosetes que fas! les piruletes per les mestres m'han encantat!

    maria

    ResponElimina
  2. Hola Maria! I jo encantada de que t'hi quedis! Doncs vigila amb l'scrap, que un cop comences ja no pots parar!
    I el secreter és un somni fet realitat, ara, a hores d'ara ja no està tan endreçadet...
    Moltes gràcies pel teu comentari i merci per la visita! Ja veus que el meu blog és jovenet i encara no té molts visitants!

    Un petó!

    ResponElimina