dimecres, 13 de març del 2013

TALLER ON LINE ACABAT!

Ja s'ha acabat el taller on line de l'Elena. M'ha agradat moltíssim fer-lo. Està molt ben fet, ben explicat, molta informació, els vídeos, la idea, tot, tot és genial. Aquesta Elena és una crack! Ara ja m'espero al següent perquè segur que també m'hi apuntaré. 
Doncs bé, aquí teniu l'arxivador enllestit. A dins hi ha 3 butxaques interactives molt maques, i a més hi hem afegit pàgines en blanc. Hi ha errors, perquè ja sabeu que jo sempre m'equivoco tallant, foradant, medint, etc... jejeje... però l'avantatge d'això és que sóc una gran experta en fer "apanyos"! I com que sempre el primer projecte no em surt exacte, me'l quedo per mi, i els següents ja surten molt millor per regalar.
Us animo a fer-lo perquè el resultat és espectacular, i les fotos no fan justícia, perquè quan el tens a la mà hi veus un  acabat professional!






4 comentaris:

  1. M'encanta!! T'ha quedat preciós! A veure si jo l'acabo avui... ei, i la combinació genial, quina col·lecció és??

    ResponElimina
  2. Hola Iris! Doncs la col·lecció és la Cakewalk de October Afternoon. És preciosa perquè combina els colors pastels amb un toc així com naïf i alhora una mica retro. La guardava per fer alguna cosa especial i mira, m'ha anat perfecte!

    ResponElimina
  3. Doncs m'ho anoto perquè la veritat és que m'agraden molt! Pel que fa al troquel, si vols dir el de la flor petita dels tags, és de l'Eurekakids Outlet (De tant en quan en treuen a 2 euros, i faig fira jeje), si vols dir el de vores més llarg, crec que és de la casa artemio.

    ResponElimina